top of page

האנשים שתורמים יותר מכולם לפקקים - ו-5 צעדים שיגרמו להם לנסוע פחות

מחקר חדש חושף את מחיר המדיניות הממשלתית המעודדת עשרות אלפי עובדי מדינה להעדיף רכב פרטי; שלל ההצעות לשינוי, כמו מתן אפשרות לעבודה מהבית, פדיון חניה כתוספת שכר ותוספת שכר במקום הטבה לרכב הפרטי

ממשלת ישראל משקיעה בחמש השנים האחרונות עשרות מיליארדי שקלים בשנה בצמצום הגודש בכבישים, ונוחלת עד כה כישלון חרוץ. עיקר מאמציה של המדינה הוא לשכנע את הציבור להמיר את הרכב הפרטי שלו בתחבורה ציבורית, ולשם כך עומדת המדינה לצאת גם בפרויקט התשתיות הגדול ביותר אי־פעם: הקמת המטרו בעלות של 150 מיליארד שקל.



bottom of page